A 22 oldalas dokumentum részletesen előírja a szolgáltatást és erre kér árajánlatot. Íme néhány fontosabb szempont.
Kilométer
- Megrendelő vállalja, hogy havonta legalább 7.700 km, legfeljebb 9.000 km szolgáltatást rendel meg.
- Megrendelő egy évben maximum 15 alkalommal zömében tanítási munkanapi időszakban különjáratot is rendel meg, melynek a napi menethossza nem haladja meg a 30 km-t.
- A napi menettávolság tanítási időben 350-400 km között várható. A napi menettávolság
tanszünetes és áthelyezett munkanapokon 300-350 km között várható.
Buszok
- A szolgáltatónak rendelkeznie kell egy darab a járművezetőn kívül legalább 17 fő szállítására alkalmas alacsonypadlós, gyári beépített klímával rendelkező (kisbusz) autóbusszal, melynek gyártási éve nem lehet
2015 előtti, és környezetvédelmi besorolása minimum EURO 6 - A szolgáltatónak rendelkeznie kell egy darab legalább 40 fő szállítására alkalmas alacsonypadlós, gyári beépített klímával rendelkező (midi) busz) melynek gyártási éve nem lehet 2010 előtti, és
környezetvédelmi besorolása minimum EURO 5. - A járművek maximális hossza: 11 méternél nem lehet hosszabb.
Ajánlattételi határidő: 2025.04.22. 10:00 óra.
A megrendelő a benyújtott pályázatokat a “legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempont” alapján értékeli a pályázati felhívásban rögzített értékelési szempontok alapján.
A szolgáltatás megkezdésének időpontja: 2025.05.01. üzemkezdet.
Elvárják, hogy a járművek rendelkezzenek nyomkövető rendszerrel, amely képes az adott jármű pozíciójának meghatározására, a környezetének egyéb paramétereinek mérésére, valamint ezen adatok mobil adatkapcsolattal történő továbbítására és feldolgozására.
A szerződés 2+1 évre szólna, és évente 82 millió forintba kerülne a városnak.
Érdekesség még, hogy a szolgáltatónak rendelkeznie kell magatartási kódexszel és köteles volna az utaslétszámra és forgalmi kihasználtságra vonatkozó statisztikákat készíteni.
Ami járatkimaradásokat illeti a szolgáltató alkalmanként 20.000,- Ft kötbér kell fizessen járatonként, ha az elmaradna.
Szó van arról, és mi is írtunk róla, hogy a busz ingyenes lenne. A Hello Göd úgy hallotta, hogy ez a gödiekre vonatkozna, azaz lakcímkártya kellene majd az ingyenes utazáshoz, de végső döntés még nincs az ügyben.